Now you know

måste börja med att säga att jag håller helt med camilla om att ivik skulle passa mig bra, få lära sig grunderna i svenska, och sen finns det mycket vackert ögongodis ;)
åt just en underbar sallad med kyckling till min favvorit + att jag är bäst på att tillaga den också !!
verkade där ett tag som att min mage hade repat sig har inte haft ont på flera dagar, men nu kom det tillbaks
hoppas att det inte håller i sig den kan i och för sej bero på mina tabletter jag käkar nu för att framkalla mens, så jag slipper den helt sen i förhoppningsvis 3 år framöver :) hoppas kan man alltid!

ciiao!


Kommentarer
Postat av: TuRk

Vi turkarna på IVIK välkomnar dig med öppna armar, du kommer trivas här! hehehehehe;)

2008-03-18 @ 19:54:48
Postat av: TuRk

jalla jalla turkar*

2008-03-18 @ 19:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0