one love, one life

när klockan ringde imorse 9.00 så var jag helt död, så fortsatte sova fram till 10.00 jag som hade tänkt börja jobba 10.00 men men . kom vid 11 och det var faktiskt rätt mycket på lunchen :) alltid roligare med lite folk!
fick höra att jag var brun och såg fräsch ut av kunderna blir man alltid glad av !
fick två nya tröjor idag också svarta med röd text längtar nu till nästa gång jag ska jobba och få göra premiär i den:)

efter stägning hem och mummsa i sig salladen man tog med sig för att slippa laga middag, ibland är det rätt skönt måste jag säga. Malin och camilla kom förbi en sväng ikväll och hade med sig chilla!
nu försöker jag se klart mina andra aveny avsnitt somjag inte hunnit kika på ännu.. det är nog det enda som jag har ett beroende till att kolla på man längtar till vaje söndag!
imrogon blir det nog skola för min del känns oerhört jobbigt men 3 dagar ska jag föröska klara av..

image151

ciiao!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0