övertygande

kom precis ut ifrån duschen, tog en ledig dag idag eftersom det är frilufsdag och jag har inte anmält mig på någon aktivitet, somnade först vid 3 halv 4 i natt, har fått otroligt svårt att sova nu mera inte alls kul jag vaknar minst tre gånger per natt och det är antingen för varmt eller kallt och trångt och bökigt, behöver miljöombyte tror jag. skulle vilja möblera om i mitt rum nu men tyvärr så är det ingen ide innan ny dator kommer eftersom det är en massa sladdar som måste dras om då! får se om jag lyckas övertala mamma att hjälpa mig annars får det vara.
känner stort behov av att måla om också var ett tag sedan jag gjorde det nu, jag är expert på att måla om har bott här nu i 2 år och hunnit ha 4 olika färger :) men visst är jag rätt så nöjd som jag har det nu så låter det nog vara ett tag till. läste tidigare camillas bilddagbok och fastnade för hennes utmaning, att söka på google efter sitt födelsedatum och ladda upp den andra bilden som visas.. resultatet av min sökning gav en sööt hare?

image147

lagomt till påsk men vad har det med september att göra..
nu ska jag städa till litegrann i rummet ta en rök och klä på mig, ha en bra dag!


ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0