Påsk & partyn,

vart spontan party igår hos julia från klassen på bergnäset ! helt okej var rätt trevligt trivs ju med klass brudarna + att emma maria och mickis var där också! så första partyt med min nya frisyr eftersom camilla fick tillåtelse att "toppa" mitt hår, och klippte av ca 10 cm .. men jagär rätt nöjd med det ändå jag är fin hihi...
fick betalad taxi in till stan och stannade över där, har vart helt slut imorse och vilken huvudvärk huvva..
men nu mår jag bättre efter lite käk och kaffe, sminkat mig och fixat ska iväg på ännu ett party 18 års fest för elin pelin, kanske blir trevligt den som lever får se! ska söka reda på min svarta kjol nu :)
pratade med pappi nyss också vi ska ut och käka på söndag bara vi två, tack pappa att du tänker på mig "sometimes"! myyyys.

image157

trevlig kväll & Glad Påsk!
ciiiao!

Kommentarer
Postat av: emmsii

marie du är alltid fin =) du skulle lika gärna kunna raka av dig allt hår ;)

2008-03-22 @ 09:19:05
URL: http://emmaliakka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0