slaskigt värre :)

kom precis in genom dörren med mina våta fossingar, plaskade hem med plastpåsar om fötterna i mina dyngsura skor, ingen värme men blåt blev man då inte. vart till storheden en sväng med sandra fick mig äntligen min efterlänktade pymme suuper sööt hello kitty inte direkt min stil men den blåa färgen är ju min nya favvorit och är ju en av dom stora färgerna nu i vår/sommar. sen hem till sandra färgat hennes hår och försökt få bort det bruna slingorna i det vart mycket bättre men lite syns kvar ännu ..
sen kom malin camilla och emmelie hela gänget sammlat det är inte ofta numera men alltid lika trevligt.
blir tydligen en hel massa party nu ojojj pengarna räckar knappt till men kul ska det bli :)
jag är rätt sugen på ett riktgit party nu var hur länge sen som helst, och lusten har inte alls funnits där.
men nu är jag tillbaka på spåret igen? vi får se :)
nu ska jag myysa i min nya pymme favvo tofflorna en kopp te och kika på dom två andra avenyn avsnitten somjag inte hunnit se ännu sen blir det nog sängen fär mig. fortsatt trevlig kväll och god natt!


ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0