Someday never comes,

kom hem för en stund sedan, vart ner till sandra en sväng efter middagen med pappi.
eller rättare sagt det vart en hel dag med pappa, var till farmor och farfar på dagen och sen och handlade på maxi och jag körde utan ett enda problem rätt nöjd eftersom det var väldigt länge sedan jag körde.
sen vart det goo mat och någon film på tv var rätt kul men somnade nästan så lät pappa gå och sova och jag traskade till sandra där elin och malin också var! hade tänkt hoppa i säng jag med nu på ett tag, får se hur mycket sömn det kommer ge!

eftersom jag inte får nått svar så ber jag om ursäkt och önskar dig allt det bästa,
du betyder oerhört mycket för mig jag ville aldrig såra dig och förlora dig min vän, jag vet att jag gjort bort mig förlåt!

ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0