sööndag and home soon

söndag idag, man borde egentligen få vara ledig från arbetet på söndagar , men blogg för sadicks skull ;)
nyss käkat och sitter här med en kopp kaffe finns det nått bättre, ja en cigarett men som sagt har man bestämmt sig för att sluta så ska man nu längtar man bara home till mina plåster :)
ska lyckas denna gång men man kan inte låta bli att tänka på alla tillfällen när man så gärna vill ha en cigg men inte får en.. men måste försöka att inte tänk så nuu!!
dammsugit och städat och stackars firrarna som inte kan ha fått nytt vatten på flera veckor blää vad äkligt det luka i deras hem :( men nu mår dom nog prima igen ..
väntar på per som ska komma och köra hem oss sköönt slipper ta bussen iaf känner mig inte allt för fresch för det idag vill hem och duscha med mitt schampoo och mina grejer. sen ska jag ha myys kläderna på och favvo tofflorna :) pekka kommer och hämtar nenja ikväll.. så sen blir det att gå ner till malin tror jag etersom hon är ensammen undra om vi nångång kommer ledsna på varandras sällskap? tror fan inte att nått kan få oss till det för då borde det hänt för länge sedan eftersom hon är en surfitta och jag ett pain ;)
nåja ska hjälpa till att plocka undan lite till innan vi ska draa heeeeeemmmmmmmmmmm :D

ciiiao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0