teenage life,

sitter här och försöker hålla uppe ögonen, dom verkar bara vilja sluta sig, men jag ska försöka vara vaken iaf ett tag till. vart ingen skola för mig idag heller, men vaknade vid 9 och befann mig i stan halv 11, jag och camilla höll malin sällskap på hennes hål var och lunchade och sen vandrade malin tillbaks till skolan och jag och camilla kikade lite på stan sen hem till henne på hertsön :) fick äntligen träffa lill skiten till valp nog är den söt alltid!
nu ångrar man sig kanske lite grann att den inte vart min egen, men kommer fler tillfällen :)
vart och hämtat ut hår på posten idag, och gjort en hårförlägning på sandra, hoppas den sitter bättre denna gång än med limmet, jag gillar mina micro nu mera dom förstör inte håret lika mycket heller så det är super :)
är väldigt sugen på att beställa mig äkta hår och sätta i men jag tror jag kan hålla mig ifrån det ett tag till nu siktar jag in mig på en rejäl klippning hos frissan, nått förslag på salong?

jag undrar hur livet kommer sluta innan vi dör!

ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0