the last

sista dagen man var ledig idag, sov hos malin inatt orkade inte gå hem så jag såg på mulan tills jag somna :)
vart på stan med emmelie malin camilla och sandra, konferans som malin kallar de,
träffade farmor och fick mig månadspengen i förtid :D så köpte en jacka och ett linne, funderar på att lämna tillbaks båda imorgon men får se inte bestämmt mig riktgit för vad jag tycker om jackan.. i och för sej var den billig så kanske blir hängandes i garderoben till nått tillfälle ..
skola imorgon känns tungt, är redan less på det, har minplan inför veckan skola imorgon torsdag sovmorgon till 12 och fredag ledig ;) hehe fan vad lat jag är!! men kankse pallar dom här 3 dagarna får se ska försöka :)
sett andra avenyn precis inte hunnit se dom inte likt mig alltså :o sorgligt är det och mycket på spel!!
kan knappt bärga mig till söndag nu alltså.
haft både malin och malin från jobbet på middag här idag trevligt :) som sagt värkar bara bli värre och värre på jobbet, och hon har sjukskrivit sig till maj då hon slutar helt :( vart ska detta sluta?
men det är sant om jag kunde hade jag också slutat och skökt nått annat men vem vill ha en 17 åring och som dessutom betalar lika bra som dom! vad gör man inte för pengarna.


ciiiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0