To make them understand,

var in till stan idag träffade Malin tog en kaffe med henne, och kikade sen efter nått att få med sig hem men kom tommhänt, hittade min underbara kuvärtväska i svart, den ska jagha imorgon!
var förbi till skolan och hälsade på klassen dom flesta av dom iaf :) så underbara sakat allihop så himla mycket, och vart uppståndelse när jag kom kunde inte tänka mig att jag var så saknad, och det gjorde mig jätte glad verkligen känndes jätte bra! känns tungt att hoppa av när ni är så oerhört underbara!

kom hem från sandra för ett tag sen var alla fyra men det är ine som förr,
men skönt att vara allihop ibland iaf.. tänkte sova men är ingen ide ännu kan ändå inte somna,
har inte fått sova ordentligt på flera nätter nu, känns dåligt och tomt innuti mig! vill bara att smärtan ska gå över och försvinna snart att allt ska bli bra det livet man strävar efter för jag orkar inte må så här innomig mycket längre!

jag har en tendens att få "utlänningars" uppmärksamhet, vad är det dom ser hos mig som dom fastnar för.
skulle vilja veta, vet inte hur många blickar man får bara av att gå genom stan, kan det vara min bröst, min blick eller leende, okej jag klagar inte jag flirtar säkert helt oskyldigt med dom men det är skrämmande för det är varennda en! syns det verkligen så tydligt att jag faller för utlänningar?

ciiao!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

mest troligt så märks det inte lite =)

2008-03-20 @ 10:29:31
URL: http://sprolla.blogg.se
Postat av: Malin

jag tror att de är dina bröst som märks haha. är de silikon? ;) mohaha

2008-03-20 @ 19:47:36
URL: http://nolida.blogg.se
Postat av: nån

nope det har inget med bröst å göra,,,,det råkar bara vara så att du e ´´turkmagnet´´, det är omöjligt att slita blicken från dig;)

2008-03-20 @ 23:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0