Torsdag

God morgon! jag har lite ångest över att jag sover så mycket, iaf länge på dagarna ställde klockan på 9.00 i morse men tror ni jag tog mig upp? nej! Malin ringde och väckte mig istället efter 10, jag hade velat mig in til stan idag med blir att vara hemma och tvätta istället om jag ska ha nå kläder i helgen! blir nog stan sen ni har vell inte missat att stan har öppet till 21.00 ikväll :)

igår han jag med en heldel ska jag säga, var på banken på morgonen och växlade min burk och fick in över 1000 kr på kontot! sen satte jag i hår på malin och klippte henne där fick jag lite lätt förtjänta pengar. 
sen bar det av till läkaren där gick allting bra :) har ett väldigt snygg blåmärke över armen nu hoppas det försvinner och slutar göra ont snart! han en sväng till sara och hämta helgens öl, helgen börjar på fredag hos emmelie. 
middag med johan han jag också med, sen vart det kaffe rep hos emmelie med malin och sandra!
nu ska jag kila ner och tvätta lite! ha en bra dag! 

ciiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0