Track 13

hallåj !

kom hem från malin för en stund sedan, vart där och käkat och så, vart så otroligt dåligtväder så har mest legat framför tvn idag. imorgon blir det att jobba träffa min nya arbetskamrat ska försöka att inte tycka negatift om henne innanjag lärt känna personen. synd bara att alla som jag jobbat med har vart likadana inte på det bättre sättet.
tisdag blir det en dag hemma frlufsdag och det tänker inte marie orka sig på!
sen ska jag övernatta hos emmsi också på tisdag, tidigt morgon besök hos läkaren på onsdag.
det är alltid så mys att sova där :) älskar det morgonrna speciellt!!
funderar på att ta en snabb dusch smörja in mig och lägga mig och titta klart på wallander innan jag sussar.
ska ladda in min nya halvfärdiga mapp i ipoden också.


ciiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0