turn around

sitter här med en nykokt koppkaffe, nyss vart ute med hundarna i skogen en sväng med malin.
fick dom springa av sig lite tappa lite energi. trångt i soffan har det varit inatt, nog för att det är en väldigt bred soffa men nenja tar ju up mer än helften. fanns inget annat alternativ till slut än att ta upp henne där.
ont i ryggen har jag också den känns så skönt att ligga i men sova rekomenderas inte.. kan varken ligga på mage rygg eller sidan utan att det är obekvämt. nej tack sänegn inatt för min del :)
nu ska jag vara lite social med malin och sandra, och dricka en till kopp kaffe så jag vaknar till...
ha en bra lördag allihopa!!!



ciiiao
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0