Du är sjuk i huvudet

Skönt en dagsarbete är avklarat.
Det gick braa men känndes som hur många timmat som helst hujja ligen .
Har fått en ny arbetskamrat idag Kim inte helt okänd, men ändå :) det gick bra för honom också.
Var inte alls länge sedan jag var i samma sits och gjorde fel och hade mig händer ännu.

Skönt att komma hem till ett städat hem rent och snygg.
fått i mig middag också, nu är det kaffe och en smoke på g, sen ska jag bara ta det lugnt tills Malin kommer hem igen.
Hade tänkt mig till victor med jag vill åka dit imorgon istället. ska ringa och höra vad han säger om det ..
Behöver vara hemma och umgås med kärringen ikväll alltså Malin..


ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0