God natt

sitter och drömmer mig bort på olika sidor har sånt sug efter att beställa en massa kläder smycken.
Lönen är påväg men ännu ett bra tag kvar.
För övrigt mår jag jävligt illa, som jag gjort i några dagar nu. vaknar med en illamående känsla som håller i sig den mesta av dagen. Hoppas att det inte är nått allvarligt eller utväcklas till magsjuka för det har jag inte tid med nu.

Längtar otroligt till sommaren nu, hujja ligen om tiden bara kunde gå lite snabbare.
Den här sommaren kommer bli den bästa, det blir jobb jobb jobbb... och umgås med underbara människor
drinka i solen och upptäcka världen från mitt nya sätt att se på livet och människor.
jag önskar att det fanns sätt att få andra att förstå det jag äntligen har förstått. Men det är väl så man måste uppleva sakerna och skaffa sig en egen uppfattning. Även om det ibland kan göra ont och ta tid.

vill bara säga att jag älskar livet och jag älskar mig själv mer än något annat jag är självisk jag vet ..;)

ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0