I AM SO HAPPY

jag är så glaaaad just nu, allt flyter på så bra, jag har inga bekymmer.
Och det bästa av allt jag har slutat gråta över min älskade ipod, Dn funkar igen :)
Den har blivit frisk. Det var tur att jag inte slösade endel lappar på en ny nu laddar jag upp den sen ska jag minsann ut och promenera med den för att visa hur mycket den betyder för mig;)

Haha nu är det nog svammlat. Varit och käkat lunch på örnen idag, korvstroganoff mumms, tog mig knappt ut och in i bilen efter den måltiden fyfasiken vad mätt jag varit. Har varit och bättrat på solbrännan lite den som inte finns alltså i solariumet.
Nu har jag plockat ihop här hemma så jag kan ta mig fram nu när alla kläder är ur vägen.
Får se vad som händer ikväll hoppas på att Ekblom har tid med mig en stund. Håller tummarna annars får jag htta på något annat. Hoppas ni alla har haft det bra på den senaste tiden! PUSS

ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0