Måndag

Ännu en ny vecka är igång. idag har jag gjort absolut ingenting.
Skönr som bara attan brukar alltid vara i full gång med någonting iaf, har bara legat och sett massa avsnitt av sex and the city, sen även sett filmen.
Plockat ihop lite här bland kläderna emellan och duschat.
Nu väntar jag på att klockan ska bli 4 så victor kommer och hämtar nyckeln så han kan boka tvättstugan.
Men jag blir nog kvar här hemma ikväll, ska träffa min pappa också så.

Funderar på att anlita han med att följa och hämta tvn hos sandra och bära upp den åt mig.
Jag ska få sandras gammla tv. den är mycket större än min. Men det känns sorgligt, jag är så kär i min tv som det är
och har varit helt emot det där med att skaffa en ny. Men nu när jag får den så tackar jag väl och tar emot..

inga övriga tankar från mig just nu ...

ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0