Onsdag 22 april

Heeeej, en vecka sedan jag kladdade ner något här. Hoppas ni alla har haft det underbart.
Det har hänt en massa saker måste jag säga en massa undebara saker och en hel del andra också.
Men jag orkar inte börja ta upp allt om det här, har du med domatt göra vet du förmodligen redan om det också.. :)

Har solat en hel del iaf, och fått endel färg också, lite ränder efter bikini, jag vet jag är galen men jag ligger redan i bikini och solar, lika bra att börja i tid. Det är nämligen så att det är varmt som i en bastu om dagarna på min balkong så där ligger jag och har det braaa..
Snart blir det kudden för min del är as trött, vaknade skit tidigt imorse vid halv 6 var jag klarvaken och låg och väntade på att victors väckar klocka skulle ringa. haha hade tänkt mig att eftersom jag var uppe i så god tid skulle jag hinna med både det ena och det andra. så vart inte fallet menmen.

Nej nu blir det lite sex and the city innan jag ska sova, och imrogon kommer CAMILLA HEM från new york  :D GOD NATT

ett litet citat: Victor har alltid rätt.

ciiao!




 


Kommentarer
Postat av: victor

ja, är de int likt så säg:)

2009-04-22 @ 23:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0