Onsdag

Hej alla,
jävla trist väder det är nu igen, vart tog den lilla solen som kikade fram där ett tag.,
jobbade kväll igår till klockan 10 sen vidare till vic,.
Idag har jag inte hunnit med mycket vaknade vid halv 10 när victor redan åkt iväg till jobbet, som tur är har jag ju lärt mig nu äntligen hur man får igång tvn med alla dessa kontroller.

Begav mig med sandra och elin för lunch på palma hämtade deras student kläder och mössor som dom fått idag.,
är på ett sätt glad att jhag slipper studenten för jag var inte alls söt i student mössan HAHAH..
Nu sitter jag hemma hos sandra ska käka middag hääär med henne och Karin. :)

Sen blir det att vänta tills victor slutar så får han plocka upp mig, sedan blir det städa hela kvällen ser det ut som.
eftersom det är ett rent utsagt bombnedslag. Han kan få röja så bänkar jag mig framför datorn och andra avenyn som jag missade igår. yes så får det bli :) ha en skön onsdags kväll allihopa!

ciiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0