Söndag 26 april

Söndag åter igen, helgen har varit helt okej..
i Fredags var det tänkt att bara ta det lugnt med hemma mys i soffan. Men i sista sekund bestämmde vi oss för att festa ändå.. jag och camilla stressade hem och fixade till oss, sen bar det av hem till Kj.
Fortsatte sen alla där till mjölkudden, och kvällen avslutades med att vi åkte till bergviken och sov där :)

Igår var det tänkt fest, men eftersom jag var rätt seg och trött sen fredagen så tog jag det lugnt.
Åkte en sväng till Mackan men vart nyktert för min del mer eller mindre iaf. :)

Vaknade i tid i morse varit ute och sprungit och sen kikade jag in hos sandra..
Nu ska jag försöka få något gjort kanske städa upp lite och sen hoppa in i duschen. blir en lugn kväll hemma tror jag.
Får se om jag orkar ta mig till victor. PUSS

En del saker tar ett tag innan man ser dom från ett annat perspektiv.
Men nu ser jag det som alla andra sett hela tiden. Och jag mår illa av det.

ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0