Sööndag,,

Heeejsan, just käkat middag och sitter och smälter maten, sen får jag se vad jag hittar på :)
Slänger in en lista till att börja med.

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Marie
Smeknamn: Marre
Låt som när du är ledsen sörjer till?: Jag vet inte men just nu kan jag inte hålla tårarna tillbaks när jag hör true colors med Ane Brun
Beroende av: tobak.
Vad tror folk om dig?: Det är nog mycket varierat.
Stämmer det?: Endel stämmer absolut :) sen finns det nog mycket skit.
Vad får du oftast komplimanger för?: hmm, brösten tror jag.
Vad säger du för att imponera på någon?: ingenanning.
Hur imponerar man på dig?: Det finns inte mycket som impar på mig nå mer. så vet inte
Brukar du skratta för dig själv?: haha joo händer då och då.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: okej :(
Var bor du?: luleå
Trivs du där?: Det är okej. men skulle inte tveka på att flytta inom kort.
Äger du några converse: Nej inte det.
Sprit, cider, vin eller öl: Öl
Brukar du bli för full: oftast inte..
Är du allergisk mot något: njaaa är känslig mot citrus frukter.
Hur svarar du i mobilen: oftast hallåå..
Antal timmar sömn inatt: 10-11 typ.
Brukar du komma i tid: jaa oftast.
När mår du bra: oftast alltid nu mera :)
När blev du fotad senast: i fredags ..
Hur känner du dig nu: ont i nacken och propp mätt.  
Vanligaste färg på dina kläder: svart
Vad tycker du om fötter: fobi.
Vad saknar du: otroligt många saker. men inget speciellt kommer på just nu
Hade du en bra kväll igår: jooo myys :)
Favorit dryck på morgonen: vatten
Rakar du benen: ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: olika.. beroende på dag.
Är du blyg?: Inte direkt. ibland
Sysslar du med någon idrott: neej, men tränar på gym 4-5 gånger i veckan.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej.
Har du spytt offentligt: joo det har hänt.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: ragga och runka.
Är du nöjd med ditt liv: Just nu är jag nöjd med det mesta.
Är du bortskämd: Jag tycker inte det, sen får andra säga vad dom vill.
Vad gör du i morgon: imorgn har jag ingenanning. om inte gymmet har öppet för då ska jag dit.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: hmm ingenanning.
Vad längtar du till?: sommaren.
Har du bra vänner och äkta vänskap?: JAA
Vad använder du för shampoo?: just nu något från australien.
Hur gammal är du: 18
Tycker du om någon just nu: Tycker om många. men inte på det kärleksfulla sättet.
Gröna eller röda äppeln: grööna
Gillar du golf: nej
Vilken tid gick du upp idag: 11:45
Har du sovit i din egna säng inatt: joopp
Har du strumpor på dig nu: ja ett par vita
Är det okej att gråta: ja de är klart!
När grät du senast: länge sedan.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: flytta och köpa saker... .
Bär du glasögon eller linser: inget av det. perfekt syn
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej absolut inte. men kan vara kul sometimes.
Har du piercing: ja
Vill du gifta dig: kanske.
Vill du ha barn: jaa!!
Solar du ofta: joo det händer endel.
Är du bra på att laga mat:jaa det tycker jag :)
Är du flygrädd: nej
Hur vig är du: är rätt så vig, :)
Är du musikalisk?: nej :(
Vad dricker du helst när du är törstig: dricker bara vatten.
Vilken är din favoritglass: ingenanning.
Tror du på ett liv efter döden: njaa kanske.
Tycker du om sushi: neej det är för starkt för mig :(
Vad äter du helst när du ser på film: chips.
Har du tandläkarskräck: neeej. han är hott ;)
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: gröna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: jaa
Biter du på naglarna: nej aldrig gjort
Röker du: tyvärr ja
Hur ofta tränar/motionerar du: 4-5 gånger i veckan.
Senaste låt du hörde: Runaway train - soul asylum.

tidsfördriv en söndag.. vad som än händer ska jag se på 5:an klockan 21:00..
ciiao!


 


Kommentarer
Postat av: Sandra

jaaa! dom är sjukt bra, hörde att dom skulle till någon festival i södra sverige i sommar tror jag, men hade ju varit kul om dom kom längre upp ;D

2009-04-12 @ 20:40:27
URL: http://jiggly.blogg.se/
Postat av: Sandra

Precis! det skulle nog bli lite svårt med pengar ;) men kul hade det vart!

2009-04-12 @ 20:46:55
URL: http://jiggly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0