Tisdag

Jag är grinig, jag har varit det i två dagar nu...
Har iaf vart och tränat morgonpass med camilla idag en och en halv timme vart det.
sen käkade vi chili concarne på skolan brukar käka lunch där för att slippa fixa mat haha det är smart och smidigt.
Sen hem en sväng för att hämta upp pappsen och tillbaks till stan, vart och kollat lite på kameror han ska införskaffa en ny.. Plockade upp Emmelie på hemvägen och sen surr och kaffe :)

Fått lite gjort idag, plockat ihop alla kläder och renbäddat i sängen gud så härligt.
Jag lyssnar om och om på en och samma låt, börjar bli lite tjatigt men ledsnar aldrig, Jakob Hellman -Du är allt jag vill ha. sprider glädje och sommar känsla, snart dags för Håkan Hellström och vänta på solsken.
Nu ska jag koka en kopp te och sätta mig framför aa. Ha det bra sötnosar!


ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0