Tisdag ..

Heeeej allihopa, det var ett bra tag sedan jag kladdade några rader här.
Men tiden finns ju som sagt aldrig till nu mera, jag är helt seriöst lite less på det här med blogg.
Nåja, vad kan jag säga det har varit jobb jobb jobb för mig hela helgen, var ut en sväng i fredags och så vidare.
Lördagen spenderade jag hos sandra med niklas dennnis och emmelie, såg film fram till 11 när jag begav mig vidare.

Snart är det påsklov också det ska blir rätt skönt, men jag kan tippa på att jag kommer få jobba hela veckan bara för att alla andra är lediga.. nåja pengar är ju som sagt pengar så inge klagande.
Det är massa tjat om utgång på torsdag men jag är inte alls speciellt sugen, hade velat vara med Min vän Jessica självklart. så jag ska tänka över saken.
Fredag är det fest på bärgarstigen, ska dit och käka middag med flickorna innan.

Nä nu ska jag fixa min naglar som börjar bli långa friska och fina igen sen alla kraschar.
Sen blir det iväg till jobbet för min del slutar inatt.

PS. Min mamma fyller år idag :) väntar på att hon ska komma hem nu så vi kan äta frukost tillsammans :)

ciiao!

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, bor emmelie på bärgarstigen?! :D

2009-04-07 @ 14:10:06
URL: http://nolida.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

haha precis, bärgarstigen? wtf :D

2009-04-07 @ 16:40:36
Postat av: marie §

HAHAHA menar ju räfsarstigen..

Jag ska inte till min pappa haha :)

2009-04-08 @ 16:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0