Torsdag..

Bara för att jag har lite tid över skriver jag någon rad.
Sitter hemma hos Sandra nu, kom för ett tag sedan, och inväntar att Malin och alla dom andra ska sluta
så ska vi senare mot kvällen åka och inhandla inför middagen imorgon det blir jag sandra emmelie malin camilla och erica som äter. sen blir det party hela natten lång :)

Hoppas på en trevlig helg., Ikväll ska jag annars bara ta det lungt, funderar på att kanske basta hos emmelie ikväll
annars får vi se vad jag hittar på för nått :)
ingen utgång i helgen för mig iaf, det är oftast överskattat.
 Nu ska jag kila upp och kolla vad sandra och karin har för sig. Ha en trevlig torsdag och resten av påskhelgen.

ciiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0