Nattii natt

Är på väg att hoppa i säng nu på ett tag kika på lite tv innan jag somnar, för att försöka ta mig iväg och träna morgon pass. får se om jag väljer lite sovmorgon och far ut och springer istället :) Kanke går ner och tar med mig Nelly ut :)
Camilla kikade in hos mig efter hennes skolan, sen har jag mest varit nere hos Malin tagit fram alla utemöbler och så nu är det bara sommar och sol som saknas.
Varit och in handlat käk till imrogon blir grillning och öl drickande imorgon kväll nere hos Malin.

Mer än så har jag inte på hjärtat just nu. Sov gott och hoppas ni får en bra valborg allihopa! PUSS

DAGENS KLÄDSEL
: svarta leggins, vitt linne, röd rr kofta.
DAGENS SMINK: Inget helt naturlig.
DAGENS FRISYR: Utsläppt/uppsatt varierat.
DAGENS PERSONER SOM HAR SMSAT: Camilla E, Camilla L , Emmelie, Malin, Victor, Matte.
DAGENS PERSONER SOM HAR RINGT: Mamma, Malin, Elin, Victor, carina
DAGENS SAKNAD: hårinpackning.
DAGENS ROLIGASTE: Vänner.
DAGENS KÖP: Handlat inför grillningen imorgon .
DAGENS KRAM: Maaalin
DAGENS HUMÖR: Glad.
DAGENS SÄMSTA: vill ha pengar
DAGENS BÄSTA: Sol, och utemöbler framtagna.

ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0