Fängelse, i 3 år

Hade en konstig känsla imorse när jag vaknade, Det känndes som att det var första dagen som jag vart utsläppt från fängelset efter 3 års tid.
Och den första tanken som slår mig då är: Vad ska jag göra? Allt känndes så underbart fint och luddigt.
Komma tillbaks till verkligheten efter att ha suttit instängd bakom galler och hårda betonväggar.

Och efter allt skit som hänt inne i den tomheten funderade jag verkligen över vad jag skulle kunna göra för att det skulle bli så bra som möjligt vad det är jag behöver och vill ha tillbaks i mitt liv.
Efter många om och men bestämmde jag mig för att jag ska strunta i allt som varit stryka ett sträck över allt som hänt och börja om från början. Så jag ringde Emma pratade med henne om allt som hänt, och hon ville också stryka ett sträck och bara glömma allt skit från 08.

Känns bra att allt är som vanligt eller som vanligt är det ju verkligen inte för hade det vart de hade jag fortfarande suttit bakom lås och bom!

ciiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0