Fet Tisdag

Tjoho, solen lyser och det är fint ute idag ingen snö storm skönt efter dom här dagarna.
Väntar på att pappa ska ringa, hade helt glömt bort att vi skulle ses tidigt som fasen imorse.
Så sov hos victor inatt, bara att slita sig upp tidigt som fasen när han skulle till jobbet så jag fick skjuts till Gammelstad.
Men jag hade gott kunnat stanna kvar och sova några timmar till, att jag aldrig lär mig att min far inte är den snabbaste i den här världen.

Nåja, hunnit duscha och sånt annat istället, Senare blir det in till stan träffa Elin för äventyr och jag vill ha lite nya kläder i garderoben "igen". Får se om det kanske blir lite shopping.
Grattis till Malin som fick sitt efterlängtade körkort igår också, jag är stolt över dig Kärring :)

Ha en trevligt Fet tisdag mina vänner.


ciiao!


Kommentarer
Postat av: Jessica

tack gumman:) du är så gullig! Justfan de är ju fettisdag idag, hade jag helt glömt fast jag gillar ändå inte semlor ;P

2009-02-24 @ 15:13:44
URL: http://jessicaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0