Fredag

Hallåå.. åter igen flera dagar sedan jag han/orkade sitta vid datorn.
Vad har hänt sen sist? Jag har tränat endel eller försökt iaf.
I onsdags åkte vi först och handlade, sen hem till Victor och lagade mat där och bjöd över Johan.
Jag Marie gjorde hemmagjorda köttfärsbiffar och nog fasen vart dom lyckade.
Vart även någon öl till maten och kvällen men inte allt för stor mängd för mig.

Spenderade natten kvar hos Victor. Och Elin ringde och väckte mig med det värsta man kan höra tidigt som fan på morgongen. Vi ska träna, och du ska befinna dig på pontus om en halv timme, det är snö storm ute så lika bra att du börjar gå direkt.
Det slutade med att dom fick komma och hämta upp mig istället, för jag hade nog problem med att ta mig upp ur sängen och ut till bilen haha.. Tungt.

Ikväll blir det bara lugnt för mig, ska vara med Camilla iaf :) käka chips och snacka skit´kan det bli mycket bättre?
Funderar på att dra på mig och fara iväg och träna nu.
Glömde min ipod på gymmet igår men som tur var hade någon lämnat in den så jag kan hämta det idag
tänkt att det finns endel snälla människor. Inte är det många som skulle säga nej till en gratis ipod i handen. Mycket tacksam :) den betyder mer för mig än mobilen gör, så är det nästan!

Ha det bra allihopa! PUSS

ciiao!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har utmanat dig i min blogg, men det är ju frivilligt :)

2009-02-07 @ 20:54:35
URL: http://jiggly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0