Glamorous

Haallååå... Kommer precis hem ifrån Malin vart nere där och surrat med Camilla Ekblom
och sen kom Camilla Larsson och Tjorven också förbi en sväng :)
Nu blir det snart sängen för min del, imorgon ska jag iaf försöka göra lite nytta, blir träning vid 10
och sen blir det städa och plugg resten av dagen..
Har planerat att jag och ekblom ska ut och gå på isen på Fredag om det är fint väder och sol. Har velat göra det nu ett tag med vädret har inte tillåtit. Så hoppas på solsken till helgen.

Fick veta idag att jag har lite jobb dagar framför mig känns skönt det :) Alltid bra att få klirr i kassan.
Och lönen kommer troligen på Måndag lagomt till efterhelgen, suuck men det får gå ändå
för jag tror minsann att det blir massa party för min del =)

ciiao!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo, det är ju det! jag vet inte riktigt om jag passar så himla bra egentligen för jag har rätt hög panna, men vad fan! haha. ser att du ändrat lite i bloggen, nice.



Godnatt (:

2009-02-09 @ 23:22:45
URL: http://jiggly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0