lååångt tidsfördriv

Både för mig och du som orkar läsa det ;)

Namn: Marie Britt Lindgren
Piercingar: 10 i öronen, tungan och naveln.
Tatueringar: jo två stycken hittils.
Längd: 158
Skostorlek: 36,37
Hårfärg: Alltid färgat, men förmodligen lite halv ljusbrunt.
Är du kär i någon: Nej inte just nu:)
Önskar du att du bodde någon annanstans: Japp, skulel göra allt för att komma härifrån.
Tänker du på självmord: nä inte direkt
Tycker andra att du är attraktiv: vet inte. endel antar jag
Vilket shampoo använder du: Björn axen.
Vilken parfym använder du:  Har endel olika. men vill införskaffa en ny doft.
Vad är du rädd för: Att sjunka ner till botten
Gillar du att tvätta: ibland faktikst, känner sig duktigt närman gör sysslor i hemmet
Gillar du Berg-och-Dalbana: Nej jag kan tyvärr inte åka karusseller.

Senaste...
Film du hyrde: hyrde? det minns jag inte.
Låten du lyssnade på: hmm det minns jag inte, bläddrade igenom min nya bodywork mapp.
Låten du hade på hjärnan: ingenanning.
Låten du laddade ner: bodywork skivan till ipoden.
Personen som ringde dig: Johan
Personen du ringde: Malin
Tv program du tittade på: minns inte.
Personen du tänkte på: Jessica som jag saknar otroligt:)

Favorit...
Mat: Har ingen speciell, men lever på kyckling och sallad :D
Låt: finns så många..
Film: jag har inte varit någon film människa så har mycket kvar ännu.

Har du nånsin...
Gråtit över en pojke: Jaa för många gånger!
Gråtit över en flicka: Jaa såklart.
Ljugit för någon: Ja
Varit i slagsmål: Nja inte direkt. ett och annat slag har det väl blivit
Blivit arresterad: Nej inte det =)

Antal
Gånger du varit kär: många gånger, men på riktigt en gång. och i min förlorade äkta kärlek som Malin säger..
Gånger ditt hjärta brustit: Flera gånger...
Hjärtan brustit på grund av dej: jag vet inte, sårat vet jag att jag gjort.
Personer från grundskolan du har kontakt med: Många dom flesta.. och endel mer än andra :)
Gånger ditt namn varit med i tidningen: ingenanning.
Ärr du har på kroppen: ett stort djupt på armen sen länge. och ett stort på handen sen min brännskada
och en massa på knänen..

Senaste...
Bok du läste: traci lords.
Personen du fick brev av: tandläkaren
Personen du fick sms av: Johan
Gången hela din familj åt middag tillsammans: idag
Saken du köpte: som jag köpte måste vart kaffe..

Vad har du gjort idag: inte ett skit på hela morgonen. sen umgåtts med elin. vart hos malin med ekblom larsson tjorven.
Brukar du svära mycket: händer endel ibland.
Hur tidigt stiger du upp: vaknar oftast vid 8-halv 9
Gillar du att slåss: Nej absolut inte
Vad är du allergisk mot: apelsiner och kiwi.
Var har du ont: hjärtat
Använder du hårspray: faktkskt inte särskilt ofta. otroligt nog.
Favorit serie: One tree hill, aaa. the hills.
Håkan Hellström eller The Ark:  Håkan hellström
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Lars winnerbäck
Gillar du ketchup: jaa på endel saker måste man ha det.
Är du glad nu: Ja
Var du glad igår: Jaadå det var jag
Varför: jag har inget att vara ledsen för.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: joo
Vad dansar du till?: Musik
Stockholm är: absolut det sista stället jag skulle bosätta mig på.
Göteborg är: ingen kommentar.
Kan du sjunga: Nej inte precis. men jag gör det ändå :p
guld eller silver: beror på,
Spaghetti eller makaroner: hmm på senaste spaghetti
Ett land du helst vill besöka thailand eller Hawaii: hawaii,

BRUKAR DU :
Titta på dig själv i spegeln: Ja, alltid
Gnälla: Ja händer väl.
Sova: jooo älskar att sova när jag kan.
Ha ångest: inte så mycket faktikst.
Skada dig själv med flit: nej inte de.t
Ta mediciner du inte borde ta: neej
Vilja dö: tanken förekommer, men inget seriöst.
Drömma mardrömmar: jo men det var länge sedan sist. så nu kommer det väl inatt då ;)
Drömma sexdrömmar: NÄÄÄ tyvärr inte :(
Klä dig i svart: Jaapp passar till allt.
Gå till kyrkan: Nej det var länge sedan.
Gå i skolan: har ingen just nu :(
Röka:ja jag är rökare, men jag ska sluta detär det vidrigaste som finns.
snusa: nej,
Ha sex: Japp
Ljuga: Jaa
Hata folk: Ja jag brukar använda ordet hata, men jag hatar egentligen ingen.
Lita på folk: Jag har svårt att lita på folk, men ändå visar jag min svaga sida utåt.
nått mans edan får ångra. så jag har slutat lita på folk till en början nu.

VEM :
Saknar du: speciellt Jessica just nu=)
Vill du döda: det finns en person. som jag brukar säga att jag ska döda men skulle så klart aldrig göra det.
Rörde dig sist: hmm Camilla ekblom, kanske hon masserade mig :)
Vill du slå: Ingen
Kysste dig sist: hmm, Victor
Vill du kittla: victor eftersom jag nyss upptäckt att han är kittligare än jag nästan.
Kramade du sist: Elin tror jag..
Vill du prata med: Jessica.
Skrek du på sist: Malin antar jag ;)
Sårade dig sist: den som sårade mig sist vet om det. men det var länge sen och det är förlåtet.
Vill du bli galet full med: CAMILLA EKLOM !!!!
Gjorde dig riktigt glad senast: Camilla ek..

HAR DU :
För många vänner: absolut inte, man kan inte ha det. Jaghar inte många men dom absolut bästa=) 
Förföljelsemani: neej
Tvångstankar: hm inte direkt.
Någon annan psykisk sjukdom: nej
Någon skada: nope.
Färgat håret: japp med det är dags igen!!! suuuuck
Brutit några ben: Nej inte det.
Egen dator: jaa det har jag.
Bra självförtroende: jaa det har jag oftast
Kysst någon: Jaa
Bjudit ut någon: inte jag.
Varit kär: JA
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: inte direkt.
Velat vara otrogen: Nej det är väl ingen som vill det, eller strävar efter det?
Varit otrogen: Ja tyvärr.
Lämnat landet: Jaapp
Rymt hemifrån: jo, eller jag brukar packa min väska när jag inte orkar mer och flytta i några dagar utan att säga vart.
Tuttat eld på nått: Jo men inget hus eller så ;)
Gjort något olagligt: ohjaa ni ska bara veta.

HUR :
Svarar du i telefonen: hallåå, eller marie bara för att höra folk reaktion rätt kul.
Fördriver du tiden: umgås, målar naglarna ;p
Mycket pengar har du: just nu är det rätt tomt, men snart kommer lönen.
Tjänar du pengar: Jaa.. jag får bidrag och jobbar. och farfar så klart.
Ofta Bäddar du sängen: oftast nu mera :)
Ofta städar du: ofta som fan, men det är ändå alltid stökigt...  
Ofta diskar du: säkert en gång om dagen åtminståne en kopp eller två.
Många stör du dig på: endel kan man inte annat än störa sig på.
Ofta träffar du din familj: mamma varje dag. pappa och bror, alldeles för sällan kanske nångång i månaden.

TROR DU :
Att du kommer bli något: klart jag kommer.
På rymdvarelser: Ja jag tror att det finns någonting if. 
Att folk tycker om dig: jaaa det måste dom väl om dom umgås med mig.
På ett liv efter detta: Ja det tror jag.
Att fiskar kan tänka: japp jag hade en gång en fisk som var tam, tro det eller ej.
Att du kommer leva länge: jaa men inte allt för länge hoppas jag.

VÄLJ :
Katt eller hund: både och.
Vit eller svart: svart
Varmt eller kallt: varmt
Vatten eller land: beror på
Sex eller kyssar: både och samtidigt är ju bäst
Telefon eller Internet: telefon
Musik eller tystnad: varierar.
Bok eller film: film, läser inte så ofta
Leva eller dö: Man lever bara en gång.


ciiao!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad fint du har gjorti bloggen marie! :)

2009-02-11 @ 15:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0