Måååndag

Hallåå.. vart att åka till Victor igår iaf, var och köpte massa gotta och glass sen vart det att se både saw 2 och 3.
Hittade även en dvd med bästa från big brother 2003, så låg och kollade på det kom inte i säng försen cvid 2 tiden kanske. Men det är ju så sjukt bra skulle vilja ha alla år bara.
Vi vaknade rätt tidigt, och jag promenerade in till stan, mötte emmelie och fick min väska jag längtat efter hela veckan i princip. Sen lunchade jag med sandra och elin i skolan :)

Har just käkat och kommit från duschen, får se vad kvällen har att erbjuda, om det blir som man tänkt sig.
Måste hur som helst komma i säng i tid nu blivit alldeles för sent den här veckan, och jag ska upp och jobba imorgon böjar i och för sig 10 men ändå! Lite sömn skadar aldrig.. PUSS

ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0