Make it beeelive

Hujja jag har inte orkat med någon nytta idag, har satt på musik på högsta volym, guitar gangsters and cadillac blood.
det ränsar hjärnan och tankarna totalt :D älskar..
Gjort lite ny design här på bloggen också inte för att det blivit nå märkvärdigt men ändå, bra tidsfördriv. för att slippa göra annat ;)

Och en annan sak är att jag fattar noll av facebook!
Näst intill alla har en och jag har en sedan länge tillbaks men jag har ingen jävla aning om vad man göra där eller vad saken med det är. Nåja man kan alltid låtsas att man är lite inne ;)
Har iaf blivit ett fans av mikael persbrant.. haha. och nu ska jag få Camilla ekblom att skaffa en facebook så ska vi trabbla tillsammans.

Elin och någon antar sandra är på väg hit nu iaf, blir kaffe coh surr, eftersom flickorna alltid skolkar från den där jäkla skolan. smisk ska dom få när dom dyker upp! :)

ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0