Måndag

Hallåå.. Jag sitter här och är sjukt sugen på att fixa till mig ni vet platta håret lägga på lite smink och lite passande kläder för en dag på stan. Men det ska jag inte göra jag ska sitta här hemma med min strumpbyxor linne och toffs på skallen.
Var påväg att åka och träna iaf, men vädret lockar inte direkt för det just nu, och jag har en massa annat som jag borde ta tag i så blir alltså en hemma dag med fix och trix.

Det hände rinte speciell mycket för mig just nu, det är som att tiden står stilla och dagarna bara rusar förbi. 
Till helgen blir det  andra bullar roligheter myspys :)
Nu ska jag kila och börja med mina sysslor för dagen. PUSS&KRAM

Dagens citat: Det är ont om begåvat folk, men man kan ju inte vara överallt.

ciiao!


Kommentarer
Postat av: Cristin

great! då lägger jag till dig nu då :)

2009-02-09 @ 11:41:19
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0