Onsdag

Hallåå jaaa..
Ja vad kan jag säga om det som har hänt senast?
Jobbade igår det gick rätt bra faktikst, inte ett enda fel, eller okej ett litet som jag alltid lyckas med men det är fasen inte såp lätt.. kassan stämmde super bra och tiden bara flög iväg.
Sen efter det och på kvällen hände det lite andra saker.

Idag åkte jag in till stan och hade tid hos min *läkare, Det gick väl sisådär, vet inte riktigt om jag är nöjd med det jag fick höra men men allt kommer bli bra det måste det.
Sen strosade jag runt på stan med elin och sandra mötte jessica en lite sväng, och fick med mig hem underkläder och ett par nya jeans leggins.

Jag har verkligen inte lust att bloggaaa just nu!!!!!!!!!!!!!!!! Så ska ta tag i disken istället.


ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0