Onsdag

Hej var en mycket fin dag imorse, solen sken igen och jag har sovit som en prinsessa.
Sov ännu en natt på Bergviken. Elin kom och hälsade på på morgon kaffe och sen begav vi oss in till stan för lunch.
Strosade runt i stan en sväng till Victor skulle iväg och tatuera sig, var med och visade upp min konst på armen för att höra lite vad man kan göra åt det.
Så ska boka in en tid och skissa upp det så jag får lite förbättring iaf. Men det blir först närmare sommaren.

Sen blev det lite shopping för min och elins del, jag fick med mig ett par ljusa stentvättade jeans leggins idag.
Kikat på skor också men alla som jag velat ha har blivit fula nu efter ett tag haha. så ska beställa ettt par nu iaf från brnados.

Sen gick vi och kikade förbi hur det gick för victor och det blir jävligt snyggt måste jag säga får se när det är helt klart:)
Men verkligen förbättring. Nu väntar jag på att klockan ska bli 5 så camilla är klar hos frissan måste höra hur håret vart efter alla kemikalier;)

Får se vad som händer ikväll, victor hör väl av sig efter han kommit hem igen. kanske blir film och slappt i soffan ikväll (igen) ... och till helgen blir det iaf Party som förr i tiden.. :)


ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0