Onsdag

Tjohooo allihopa..
Tänkte att jag kan lika gärna skriva några rader medan jag väntar på att makaronerna ska koka upp.
var hos victor igår kollade på tv och surrade.
Hade tänkt att jag skulle promenera in till stan idag från bergviken är det ju inte alls speciellt långt
men vart inte så, Träffade elin ens väng.
och sen när jag kom hem har jag gjort det där provet till jobbet, så nu har jag fått mitt Diplom :)

Nu räknar jag timmarna tills elin slutar jobbet, håller på att laga mat gissa vad jag ska äta.
jo nått av det äkligaste tror jag, fiskbullar i hummersås och makaroner, käkade alltid det när jag var liten.
och blev fruktansvärt sugen på det nu. Jag är ofta sugen på saker jag inte gillar eller som jag aldrig smakat haha!

måste kolla till kastrullerna nu. Ha det bra allihopa.

ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0