Söndag

Hallå kan lägga in några rader när jag ändå är i gång.
Känns som att jag inte har varit hemma så mycket på senaste tiden, jag har mest ranntat runt.
Igår skippade jag iaf festeandet och utgång var inte alls på humör. Gick förbi till Sandra och låg och snackade till sent in på natten:). Fick förresten rosor igår på alla-hjärtans dag :)
Sov hemma i min säng inatt första gången på hur länge som helst känns det som. Och kan säga att det var inte alls bekvämt, har blivit bortskämmd med skönare säng och sovsällskap.
Nåja Elin Lu ringde och väcklte mig så mötte upp henne Ekblom och fredde för lunch. Sen har Sandra hållt mig sällskap en stund underdagen.
Ikävll vet jag inte hur planerna ser ut, antingen ska jag vänta in elin och klippa lite kalufser :)
Eller så blir det en tur till bergviken till Victor med film och godis ikväll.. Får se om jag orkar ta mig i kragen.


ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0