Sööndag... Igeeen

Hallåå söndagen är här igeeen. Helgerna bara rusar förbi aldeles för fort om ni frågar mig.
Tänker inte gå in på detaljer om helgen, men kan säga att det vart utgång en sväng igår :) Med några härliga människor.
vaknade imorse med en tung huvudvärk och kläderna på, jackan liggandes brevid mig i sängen.
Jag somnade direkt jag la mig på kudden när jag kom hem inatt.
Men efter en dusch och så känndes jag som mig själv igen.

Idag har dagen varit riktigt långsam, Tillslut kom iaf Victor och vi har surrat och fixat lite med min dator.
Meningen var att han skulle instalera om hela skiten men vi dammsög den inuti och sen fick det vara bra med det.
Och den funkar mycket bättre nu tror jag låter inte som att den startar en motot och gör sig reda att lyfta nå mer iaf haha :)
Har just fått i min mat och pysslat om min kära manikyr, snart ska jag dra på mig diskhandskarna och sätta i gång med disken.

Får se sen vad kvällen har att erbjuda, Malin skulle höra av dig på ett tag kanske träffar henne en snabbis iaf.
Och imorgon sätter träningen igång igen. Klockan 9 har jag tänkt mig befinna mig där.

Förresten gjorde jag en vurpa igår kväll, slog i både huvud näsa mun och tänder.
Just då känndes det helt okej, men satan imorse när jag vaknade fått fläskläpp både uppe och nere men på insidan så det syns som tur är inte så mycket utåt. Tänderna värker och jag var rädd att jag skulle tappa dom men dom sitter kvar än så länge så de är nog ingen fara med det. ;)

ciiao!

Kommentarer
Postat av: Jessica

men lilla du, du får stoppa dubbar på skorna ;)

2009-02-23 @ 18:33:17
URL: http://jessicaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0