Sööndag

Hallåå var ett ag sedan man jag har verkligen ingen tid och lust till bloggandet nå mera.
Varken att skriva eller läsa dom..
Men kan väl uppdatera lite om dom senaste dagarna. Jag har jobbat hela helgen och kommer nästan just hem ifrån dagens arbete.

Igår slutade jag klockan 18.00 stressade hem och var hemma vid 7.
Då jag hoppad ein i duschen fixade käk innan Malin Camilla Ekblom och Camilla Larsson kom hit.
Vart några öl och en sväng ut på krogen:)
Upp med tuppen och iväg och jobba imorse igen eller klockan 12 började jag först så rätt skönt.

Nu sitter jag och mamma och ser någon film på 3:an ska fortsätta kika skulle egentloigen bara kika e-posten.
Och sen blir det sängen för migg, upp på morgon pass på gymmet och efter det åter till arbetet :)
och snart klirrar det in i kassan Häääärligt.


ciiiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0