Torsdag

Min dag på jobbet var helt underbar,fick jobba med Kicki idag igen hon som brukar vara så sur över mina misstag var hur gullig och snäll som helst idag.
Fick till och med lunch från korvgubben och bara roliga sammtalsämnen idag.. Nu känner jag genast mer ork för att jobba kvar verkligen :)
Efter det gick jag hem till farmor och farfar eftersom att gubben fyller 66 dubbla 6or idag. ;)
Stannade ändå 3 timmar sen vart det för mycket gammlingar som kom så begav mig hemmåt.
Träffat Elin och Malin en sväng ikväll druckit kaffe och surrat på som vanligt.
Imorgon är min dag full bokad verkligen inte lte rent av man känner sig stressad.. hihi.

Måste sova snart också men jag är hur pigg och sprallig som helst så får se hur det går.
Ska iaf ta och ringa victor nu och se hur morgondagen ser ut, lutar mot lunch med han iaf :)
sen sätter alla aktiviteter igång och helgen kommer väl rusa förbi.
Nu får ha det så braa PUSS

ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0