123456789

Hallååå kommer just hem ifrån Sandra.
Pappa ringde faktikst tidigare idag så vi var ute och crusade i mer än två timmar :)
Sen släppte jag av mig själv hos sandra, käkade middag där och sen började vi grisa på med hårfärger.
S färgade lite mörkare blont med ljusare sligor i Carin någon rödaktig färg.
och jag själv kletade i blonderings färg i luggen, precis som alltid när någon i min närhet blonderar sig, jag gillar mina blonda vänner haha.. Men vart lite väl mycket den här gången, dock är det ju inte ljusblont eftersom jag har så mörkt hår men efter en till blekning på det kommer det nog blir som det brukar :)

Nu ska jag snart hoppa i säng, har nå jävulskt ont i magen vet inte omd et kan beror på det jag ätit idag.
För magsjka det är helt uteslutet, har absolut inte tid för den dom närmaste veckorna!
Och imorgon kommer jag åka in till stan redan vid ett för att föröska hinna slösa upp mitt present kort på stadium
och hinna träna innan jag ska befinna mig på jobbet :) PUSS

ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0