Angel whit a dirty face

råder nattplugg och svammel på msn, känns skönt att sitta och göra frågorna om natten lugnet tystheten och mörkret.
hääärligt, och är inte ett dugg trött så kunde lika gärna göra lite nytta känner jag.
Men ska snart bege mig mot sängen ändå är ju en dag imorgon också.

Vill egentligen inte lägga mig för det har varit en så jäkla bra dag :)
vill inte riskera att vakna upp till den sämsta tisdagen på länge, man vet aldrig bättre än den här måndagen kan det då inte bli.. men kanske lika bra, får hoppas på det!
Har faktiskt vart ganska bra dagar alla på hela det här året det är som att allt dåligt bara har försvunnit och endast fina och bra stunder flyter på.

Kommer leva på tanken av min snara framtid ett bra tag nu, har saker att se framemot månader framöver :)
underbaaaaart! GOD NATT MINA KÄRA!

ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0