Bästa Måndagen på väldigt länge

Heeeej mitt humör är på TOPP verkligen. Detta har varit den bästa Måndagen på länge eller om inte nästan någonsin..
Började med att vara ute och köra med pappi mycket trevligt hade vi faktikst lunchade ute och allt :)
Tränade på att back parkera mellan två bilar gick braa men fan kallsvettas gör man varje gång hujja ligen får hoppas man slipper det på uppkörningen..

Sen kommer jag hem och får ett underbart samtal somjag väntat länge på , Jag ska börja jobba på MÅÅÅÅÅNDAG=)
känndes som en sten lättat ifrån hjärtat idag känns som att mitt liv är påväg till rätt bana igen..
Körkort jobb och livsglödjen är tillbaks igen ojojoj inget kan förstöra denna glädje.

Sen fick jag ett mer oväntat sms utav en person som jag trodde var borta för alltid nu, känndes sisådär tillen början men nu bryr jag mig inte längre.. det är över för min del det spelar ingen roll längre jag kommer aldrig vara med på dina hemligheter eller lekar igen. Fortsätt med det du gör du tycker bara att du inte ska gå för långt den här gången också för jag är ett levande bevis på hur mycket man kan såras av att du bara försöker vara "snäll" med alla.

Om det bara gick skulle jag vilja skrika till hela världen, men som sagt jag har inget med det att göra längre och man får lära sig av sina misstag. så antar att hon får gå samma väg som jag själv tyvärr. Hoppas på att det inte ska behövas jag menar det verklgen när jag säger det. vill bara att du ska vara lycklig och jag hoppas du valt rätt väg.. :)
För jag är påväg mot min.. PUSS & KRAM jag tycker om er! /Marie

ciiao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0