Fredag i min värld

Hejsan, skippade träningen och sov fram till 12 iställlet. Ringde min pappa som planerat skulle vi ut oh köra.
Men nej tydligen så låg han och sov fortfarande, bad om att han skulle ringa när han klev upp men att lämna meddelanden till "Det" vet man aldrig om det kommer fram!
Änu har jag inte hört ett ljud ifrån honom mer än en timme sen. Blir alltid så här och det gör mig så jävla förbannad, att du bara låtsa bry dig när du känner för det. håll sakerna du lovar eller skit i det heltoch hållet!

Nog om det :) Ska ta och plugga en stund nu innan jag måste plocka ihop i mitt rum lite sen blir det att fixa inför kvällen:)
Det är ju Emmelies dag idag. 19 år =) Grattiiis stor fröken.


Vi ifrån en av dom bästa tiderna någonsin, sommar 07,, =)

ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0