Free fallin..

Emmelie for precis för en stund sen, haft fix och trix kväll, klippt hennes kalufs färgat mitt hår
rengjort huden på djupet och lite annat smått och gott. Känner sig lite fräschre.
Nu blir det musik och msn en stund innan jag ska sätta igång med pluggandet igen. blir en lång natt känner jag på mig om jag orkar. Får se hur det blir med träningen imorgon också. Pratade med pappa tidigare och vi ska ut och köra på morgon/dagen.

Tittar på lite bilder från i sommras fina stunder med fina minnen.

 
några favorit personer, innan lk 08 :)

Har även kommit fram till att jag hade rätt långt hår där kring lk, det upptäcker man nu i efterhand när man ser bilder.
och när man så klart förstört det såman vart tvungen att ta bort mer än hälften.. suuuck
hoppaspå mirakel till denna sommar iaf. nu ska jag ta tag i allvaret, svammla med victor på msn, som kommer hem snart igeeeeen wiiie  =)=)  . tjingeling  PUSS

ciiao!

Kommentarer
Postat av: Johanna <3

sötnos.



kolla gärna in i min blogg som är allt från insida

till utsida, mode skor skönhet shopping och en sådär massa TIPS <3

2009-01-08 @ 22:30:21
URL: http://jsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0