lång natt framför mig.

nyhemkommen ifrån sandra, vart där ikväll hade med mig böckerna för att få lite pluggande gjort men det gick sisådär.
Jens och Annika kom förbi på besök så vart fika :)
Sen har jag karin och sandra suttit och sett körslaget vilken chock att nanne fick åka !! bögen skulle jku få lämna enligt mig, kommer inte på vad han heter därför ordvalet har absolut inget emot gayar :)

Sen satt vi och såg på Saw den första har redan sett den så jag tyckte inte det var allt för äkligt, ska väl fortsätta se dom 4 andra också någon dag,
Nu har jag en lång natt framför mig, ska plugga ett antal timmar innan sängen väntar.
Ska klara en hel fas bara nu i natt... eftersom allt är bokat så börjar paniken krypa fram jag har PANIK!!


ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0