Lööördag

Lördag kväll vinkade just av emmelie, idag har jag och elin hunnit med endel vart på maxi och handlar.
Sen förbi på sjukhuset och hållt fredde sällskap en liten stund. stackarn har ju blivit inlagd troligen pågrund utav blindtarmen. får se när han får komma hem igen.
Sen har vi vart tjejerna och kollat på film med massa godis. Elin åkte troligen på magsjuka nu ikväll så hon låg över toa stolen sista tiden av kvällen :( Hoppas inte jag okcså åker påmdet där
har verkligen inte tid att bli sjuk den här veckan och inte nästa heller för den delen.
Börjar ju fasen jobba på Måndag =) lääängtar. .  slänger in en värdelös lista. Sen hoppar nog jag isäng. PUSS

1.Vem ringde du senast? Elin Lu
2. Vem ringde senast dig? Elin Lu
3. Vad står det i ditt 5:e mottagna sms? vi ska på stuk. dudå?:)
4. Vad står det i ditt 12:e mottagna sms? lokal med universitetet :)
5. Vad står det i ditt 6:e mottagna sms? I always have, hade kul själv ikväll. hälsa dom andra :)
6. Har du något utkast? Cp = Cereberal Pares.
7. Vad är ditt rekord i snake? Det minns jag inte ..
8. Vad har du för kontakter som börjar på:
J : Jennifer, Jessica, Jimmy, Jimmy selberg, Jocke, Johan Persson, Johan Sundvall, Johannes, Jokka, Josse, Jossi, Julia
N : Niklas
T : Teresa, Tessan Thomas, Tjorven, Tobbe, Tommie,
M : Mammi, Malin isaksson, Marcus*2, Maria, Melina, Mia,
9. Vem ringde du senast på snabbuppringningsnumret 2? Har ingen där.
10. vad står det i dina påminnelser? " 22.30 ".
11. har du privat nummer just nu? Nej inte det.

ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0