make out ...

Hallåå.. gårdagskvällen vart hur bra som helst, började hemma hos emmelie med middag.
Sen vart det fix för hela slanten. vid 7-8 rammlade det in en massamer folk. och var hur trevligt som helst.
tillslut hamnade vi på Kafé Lino för make out kväll! det vill säga gay kväll.
Aldrig vart med om liknande händelser, men var fan roligaste kvällen som jag vart ute på kafe lino iaf med massa dans och trevligheter.
Vem vet kanske blir att besöka make out fler gånger :) Tyvörr hittade jag ju inte flickvänn igår men bättre lycka nästa gång ;)

Har legar framför tv nu ett antal timmar, utav slöhet och medveten om att teoriboken ligger där och bara väntar på mig
så därför ska jag ta tag och göra lite frågor nu så man kankse får kvällen fri för annat än plugg :)

ciiao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0