Respect

Aj ajaj min mage gör ont som bara den.
kanske beror på popocornen som mammi gjorde för ett tag sen, ångrar stark att jag åt av dom nu hujja..
Dessutom är hon nog sämns på att göra popcorn, hon lyckas aldrig med att inte bränna dom!
För övrigt har jag laggt ner pluggandet för idag efter ett antal timmar är jag rätt så mör på det nu.
Nu har jag satt på lite muuusik, pratar med Jessica på msn :) och funderar på att hoppa i säng och glo på tv en stund sen råder det att somna i tid ikväll tror jag men det bruka sällan lyckas.

får all min enerig framåt natten, så lika att stanna uppe och göra ännu mer nytta..
Har lite ångest över att jag inte besökt gymmet sen i söndags, men det finns inte tid till det just nu
Men kanske ska ta mig upp och göra ett morgon pass imorgon? får se vad klockan hinner bli.
Nej nej nu slut svammlat, för nu ska jag gå och fixa med mina klor. GOD NATT SOV GOTT !!!

ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0