saknad och missförstånd

Heeej heeej, sitter coh är nervös i hela magen hujja ligen.. försöker andas med jämna mellanrum och tänka posetivt.
Elin har varit här idag och varit lika nervös som jag själv haha :) vi har kommit fram till att båda kommer spy den dagen haha.. blackouter kommer jag ha framöver.

Pratar med Petra på msn, hon klarade teorin idag GRATTIS så jävla skönt att ha det bort gjort alltså.
Hoppas bara det går br för dig nu med upkörningen verkligen!
Just ätit middag LAX, mamma ville ha det idag vart helt paff när hon kom hem och sa det, (hon hatar lax) och vägrar äta det när jag gör det. Men hon erkännde det var faktikst gott idag!
Nu ska jag medans jag kommer ihog adda elin på msn, haha har inte haft henne på msn sen typ i 5? :p
lite konstigt att inte ha sina närmaste på msn, men kan finnas en alédning att tjejen inte någonsin sitter vid dator.
Fast ändring på det nu eftersom hon tilloch med skaffat en blogg idag ska kika in den cokså och lägga till på Bloggloving.

Du ska inte tro att det är för att jag bara vill lätta mitt hjärta, och ha mindre skuld känslor. för så är det verkligen inte, jag ångrar verkligen att det slutade som det gjorde, och jag menar när jag säger det att jag skulle gjort allt för att ändra hur det vart mellan oss.. Jag saknar verkligen dig, det är inte ofta man hittar någon som man verkligen klickar med som person inte när man kommer upp i vår ålder, och så känndes det verkligen som om du var som jag som min andra hälft. och jag sabbade det med den fulaste dummaste anledningen som man kan komma på! Det är inte som du tror och har uppfattat det, jag förstår om du missuppfattat det jag skrivit, men det är till helt andra saker som det är illägnat. Jag saknar verkligen dig du var en av mina närmaste vänner. önskar att vi hade träffats på kanske ett helt annat sätt än vad vi gjorde. och genom vilka jävla idioter som vi träffades genom. jag ber om en chans att prata med dig igen om än så bara 10 minuter.


ciiao!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: okej :) måste spara pengar också så h&m's får det bli!

2009-01-15 @ 19:20:27
URL: http://jiggly.blogg.se/
Postat av: Malin

vad är elins adress tll bloggen?

2009-01-16 @ 11:03:36
URL: http://nolida.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0